loading...
download bayi jadid
alisfai بازدید : 230 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

بازی مــحبـوب و کــم حجــم فـوتبــال ۹۹

دانلود بازی کم حجم فوتبال 99 پلی استیشن ، Winning Eleven 3 ، برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم و محبوب فوتبال ۹۹ پلی استیشن ، Winning Eleven 3 ، برای کامپیوتر

Winning Eleven 3 یا فوتبال ۹۹ پلی استیشن ۱ نام بازی است که تقریبا تمام افرادی که با کنسول پلی استیشن بازی کرده اند آنرا می شناسند . این بازی توسط کمپانی کونامی ساخت و منتشر شده است . یکی از عوامل محبوبیت این کمپانی همین سری بازی های Winning Eleven می باشد . در این پست برای شما کاربران کلیپ فور یو این بازی محبوب را آماده دانلود کرده ایم …

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

راهنمای نصب :

ابتدا پوشه epsxe160 را باز می کنیم و نرم افزار ePSXe را اجرا می کنیم ، سپس در این نرم افزار مراحل زیر را طی می کنیم:

Config : Wizard Guide : config : next:

سپس در این قسمت به قسمت config برای petes DX6 D3D Driver می رویم و در قسمت misc سه گزینه آخر را تیک مزنیم… screen smoothing, disable screensaver, special gamefix ….

بعد از این مرحله ok می کنیم و گزینه next را آنقدر انتخاب می کنیم تا اینکه به تنظیمات controller برسیم.

در مرحله نهایی از قسمت File به قسمت Run Iso می رویم و آدرس فرمت Winning Eleven 3.BIN را می دهیم.

دانلود بصورت یک پارت ۷ مگابایتی :

لینک های دانلود | RapidShare ، HipFile ، UploadBaz ، ParsaSpace ، Direct Link

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
حجم : 7 مگابایت
فرمت : EXE
پسورد : www.clip4u.org
alisfai بازدید : 69 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Darksiders II سوارکار آخرالزمان


|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare|
به همراه دی ال سی های :
Darksiders II-Crucible Pass
Darksiders II-Dark Talons
Darksiders II-Rusanov's Axe
Darksiders II-Skeletal Axe of Rending

|
بهترین نسخه : Limited Edition|
|کرک بازی افزوده شد|
|توجه : افزادی که با نرم افزار استیم کار نکرده اند ، لطفا نسخه ی SKIDROW را دانلود نمایند|
|آپدیت شماره 2 اسکیدرو افزوده شد|
 Darksiders II Arguls Tomb DLC
|دی ال سی تحت عنوان Darksiders II Arguls Tomb به پست اضافه شد |

نام بازی: DARKSIDERS II LIMITED EDITION
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure, RPG
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Czech, Dutch, English*, French, German, Italian, Polish, Russian, Spanish
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Vigil Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد.
دونالد کارگردان بازی در اینباره می گوید که بیشتر شدن قابلیت های نقش آفرینی، باعث به وجود آمدن چنین چیزی در بازی شده است. در این بازی قابلیت های زیادی وجود دارند که بازیکنان می توانند به وسیله آن ها، نوع مبارزه ها، زره ها و هر چیز دیگری را تغییر و ارتقاء دهند. حتی او می تواند از آیتم هایی که از سایر دشمنان بدست می آورد هم استفاده کند. آیتم های مختلف را می توان در این بازی با هم ترکیب کرد و چیزهای جدیدی به وجود آورد. حتی می توان قدرت های شخصیت بازی را به صورتی ارتقاء داد که او شخصیتی کاملاً جادویی داشته باشد و با اجرای جادوهای مختلف بازی را ادامه بدهد، یا او را به یک شمشیر باز حرفه ای تبدیل کرد. دونالد در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که سیستم های مختلف مبارزه ای در این بازی همگی بر اساس المان های نقش آفرینی طراحی شده اند. او می گوید: "ما در Vigil طرفداران سبک نقش آفرینی هستیم و اگر زمان و وقت کافی هم در اختیار داشتیم، می توانستیم این کار را با نسخه اول هم انجام دهیم. اما برای انجام این کار زمانی هم برای ترکیب درست سبک ها با هم می خواستیم. باید بازی را به صورتی طراحی می کردیم که تعادل در آن برقرار باشد. این یکی از مهمترین و بزرگترین چالش هایی بود که ما با آن مواجه بودیم. در این بازی با دشمنان زیادی روبرو می شوید و حالت های مبارزه ای زیادی را تجربه می کنید. تجربه ما در ساخت نسخه اول باعث شد که با قسمت اکشن بازی مشکلی نداشته باشیم. در این بازی بازیکنان فرصت های زیادی پیش رو خواهند داشت که می توانند مسیر بازی تغییر دهند. در این بازی با چالش های جدیدی روبرو می شوند." Darksiders II دارای محیط های بسیار متفاوتی خواهد بود و این موضوع بازی را از نسخه اول متمایز می کند. در نسخه اول، بازی در مکان های بزرگ آخرالزمانی در زمین رخ می داد. محیط هایی که برای هر بازیکنی قابل باور بود و می توانستند آن را به صورتی واقعی تجسم کنند، اما در این نسخه مکان های بازی همگی فانتزی و تخیلی هستند. در بین این سرزمین ها می توان به سرزمین مردگان اشاره کرد. در این نسخه طراحان هنرمند Vigil فرصت بیشتری برای به نمایش درآوردن خلاقیتشان داشتند. در یکی از دموهای بازی Death با شخصیتی به نام Lord of Bones روبرو می شود. پس از آن Death در مکان قلعه مانندی که در آن قرار دارد، شروع به جستجوی چیزی می کند. با انجام چنین کاری به قسمت های مختلفی می رود تا سرانجام به کشتی بزرگی می رسد که از اسکلت ساخته شده است. دشمنان به صورت دیوانه واری طراحی شده اند و با دیدن Death سریع به سمتش حمله ور می شوند. درست است که بازی در مکان های جدیدی اتفاق می افتد و حتی شخصیت تازه ای در آن دیده می شود، اما بازی همچنان اشاره های زیادی به سفر War در نسخه قبلی دارد.




قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد



راهنمای عمومی نصب بازی ها :

-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و... روبه رو شدید:
برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit یا isobuster استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل دریافت می نمایید.

2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید

3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.

4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های "الترا ایزو" یا "پاور ایزو" آن را باز کنید.

5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند r00,r02 ,... مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.

6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in "...". The file is corrupt رو به رو شدید :
6-1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
6-2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken ... را بزنید

7-فایل های با پسوند bin نوعی ایمیج میباشند که برای بازی کردن این فایل ها میتوانید از نرم افزار Virtual CloneDrive استفاده کنید.

8-چنان چه در هنگام اجرای بازی با ارور orginal disk not found. please
sure the orginal disk is inserted into a drive مواجه شدید از کرک موجو در فایل دانلودی استفاده کنید.کرک را در محل نصب بازی کپی کنید.

9-چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید.

10-چنان چه هنگام دانلود کردن یک فایل با ارور 503 Service Temporarily Unavailable مواجه شدید : تعداد دانلود همزمان شما از میهن دانلود بیش از حد مجاز میباشد .ابتدا دانلود های قبلی خود را تکمیل کنید و سپس به دانلود لینکی که این ارور را داده است بپردازید .

11-چنان چه هنگام اجاری بازی با ارور c++ مواجه شدید نرم افزار سیستمی Microsoft Visual C++ Runtime
را نصب کنید .

12-فایل های با پسوند arc پسوند یک نوع فایل فشرده میباشد که با نرم افزار WinAce قابل اجرا میباشند.

13-فایل های با پسوند mdf دارای یک فایل همراه با پسوند mds هستند.این فایل های مربوط به ایمیج میشود. این ایمیج مربوط به برنامه Alcohol 120% است.پیشنهاد میشود از برنامه Daemon Tools برای باز کردن و اجرا کردن این نوع ایمیج استفاده کنید.


راهنمای نصب بازی Darksiders II :

چناچنه در حین نصب یا بعد از نصب بازی به مشکل بر خوردید می توانید از این لینک برای رفع مشکلتان استفاده نمایید.

http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )
alisfai بازدید : 257 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)
 

دانلود NBA 2K13 - بازی بسکتبال 2013

دانلود NBA 2K13 - بازی بسکتبال 2013

بازی NBA 2K13 یک شبیه ساز بسکتبال می باشد که اگر جذب آن شوید، مانند بازی های شبیه ساز فوتبال می توانید هیجان فوق العاده ای را در آن ببینید و از این نظر یکی از ورزش های با توپ بسیار عالی به حساب می آید. این بازی با پشتیبانی از Kinect از جذابیت بیشتری بر خوردار شده است.در این سال های اخیر که خبری از EA و بازی NBA Live نیست، ۲K با عنوان NBA 2K طوفانی در این سبک به پا کرده که حتی بازیکنان معمولی هم با دیدن این عنوان انگشت به دهان می مانند.

alisfai بازدید : 125 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

بازی جدید بچه خوک های بد

دانلود بازی جدید بچه خوک های بد Bad Piggies HD v1.0.0 برای کامپیوتر

دانلود بازی جدید و فوق العاده زیبای بچه خوک های بد Bad Piggies HD v1.0.0 برای کامپیوتر

سرانجام پس از مدت ها انتظار ، بازی Bad Piggies از سوی کمپانی Revio منتشر شد. در این نسخه اثری از پرندگان خشمگین نیست و شاهد تغییرات اساسی و بزرگی هستید . آیا به خوک های بازیگوش و سبز رنگ در سری بازی های Angry Birds علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم نسخه بچه خوک های بد را از دست ندهید …

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

قابلیت های کلیدی بازی Bad Piggies :

- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- دارای ۶۰ مرحله با سطوح دشواری مختلف
- بیش از ۳۳ دستگاه برای حرکت دادن خوک ها
- دارای ۳۰ پازل متفاوت در بازی
- مناسب برای سنین مختلف
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

راهنمای پچ : محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. سپس فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.

دانلود بصورت یک پارت ۳۰ مگابایتی :

لینک های دانلود | RapidShare ، HipFile ، UploadBaz ، ParsaSpace ، Direct Link

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
پسورد : www.clip4u.org
alisfai بازدید : 70 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم Deadly 30 مبارزه با زامبی ها

دانلود بازی کم حجم Deadly 30 مبارزه با زامبی ها برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Deadly 30 مبارزه با زامبی ها برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

در این بازی شما با گروهی از زامبی های گرسنه روبه رو خواهید شد که سعی در نابودی شما دارند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا جان سالم در ببرید. بازیکنان در شخصیت یک سرباز وظیفه شناس بازی می کنند که ۳۰ شبانه روز طاقت فرسا در میان زامبی ها گرفتار شده و تنها روز ها را با آرامش سپری می کند چون که شب ها با امواج بی امان حملات ۱۱ گروه زامبی بی رحم روبه رو می شود و باید با هر وسیله که در اختیار دارد از خود محافظت کند…

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

Clip4U.Org | کلیپ فور یو

دانلود بصورت یک پارت ۲۵ مگابایتی :

لینک های دانلود | RapidShare ، HipFile ، ParsaSpace ، Direct Link

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
حجم : 25 مگابایت
فرمت : EXE
پسورد : www.clip4u.org
alisfai بازدید : 60 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

نسخه جدید مرورگر Lunascape Browser v6.7.1

دانلود نسخه جدید مرورگر Lunascape Browser v6.7.1

دانلود نسخه جدید مرورگر Lunascape Browser v6.7.1

Lunascape نرم افزاری بسیار کارآمد و جالب که شاید قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار می دهد در کمتر مرورگری بتوان یافت. اولین خصوصیت بسیار جالب آن امکان انتخاب موتور پردازشی است ؛ کاربر می تواند انتخاب کند که این مرورگر مانند فایرفاکس از موتور Gecko استفاده کند یا از موتور مخصوص IE و یا پرداشگر دیگری به نام Webkit که در سفری و گوگل کروم استفاده می شود بهره بگیرد. این اولین خصوصیت مهم این مرورگر سریع است ؛ مرورگری که قادر است تا صفحات وب را با سرعت بسیار مناسبی بارگزاری کند ؛ به شکلی که سایت سازنده اعلام کرده این مرورگر حتی از IE و فایرفاکس هم سریعتر عمل می کند.

دانلود بصورت یک پارت ۱۶ مگابایتی :

لینک های دانلود | HipFile ، ParsaSpace ، DirectLink

alisfai بازدید : 108 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم پت و مت Pat And Mat ، با لینک مستقیم

 

Pat & Mat | EXE | 186 MB

دانلود بازی کم حجم پت و مت Pat And Mat ، با لینک مستقیم

این بازی زیبا برگرفته از انیمیشن پت و مت می‌ باشد که با استفاده از تکنیک لحظه‌ ای در کشور چک ساخته‌ شده‌ است و دارای دو شخصیت به نام‌های پت و مت می‌باشد که توسط بنس و جرانک ساخته‌ شده‌ است،نام این دو از دو اصطلاح شطرنج، پات و مات، گرفته شده است. بازی کامپیوتری مربوط به این دوشخصیت که هم اکنون پیش روی شماست توسط کمپانی IDEA Games در اواسط سال ۲۰۱۰ منتشر شده است. بازی همانند انیمیشن دو کاراکتر را نمایش می‌دهد که دچار مشکلات به وجودآمده توسط خود می‌شوند و سعی در تصحیح اشتباهات با استفاده از تمامی وسایل ممکن و غیرممکن و خرده‌ ریز می‌کنند که در نتیجه مشکلات جدیدی به وجود می‌آید. نهایتاً هر دو اقدام به حل مشکل با روشهایی عجیب و غریب می‌کنند. نکته خنده‌دار این مجموعه جایی می‌باشد که علاوه بر خنده‌دار بودن نمایش، دیدگاهی خوش‌ بینانه نسبت به زندگی را ارائه می‌دهد. این دو شخصیت رویایی هرگز با به وجودآمدن مشکلات جدید دلسرد نمی‌شوند و مشکل را با روشهای تخیلی و نامتعارف حل‌ می‌کنند. این مجموعه همین‌ طور به‌ خاطر موسیقی زیبایش که توسط پیتر اسکومال ساخته‌ شده‌ است خاطره‌ انگیز می‌باشد. با این بازی زیبا خاطرات خود را زنده، و به دوران کودکی سفر کنید. این بازی زیبا متشکل از چندین سبک بازی شامل استراتژی، پازل گونه و ماجرایی است که در هریک از آنها با دو شخصیت محبوب پت و مت همراه خواهید بود. به عبارتی هم می توانید سبک بازی پازل را انتخاب کرده و پازل تصاویر را کامل کنید، هم می توانید ماشین خراب پت و مت را با روش های استثنایی و خنده دار تعمیر کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft Windows XP/Vista/7
Cpu: Pentium IV 1 GHz
Ram: 512 MB
Video Cards: 256 MB
DirectX: Microsoft DirectX 9.0 c
Hard Drive: 250MB

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious
کلیپ دانلود با لينك مستقيم
حجم : 186 مگابایت
فرمت : EXE
پسورد : www.clip4u.org

هندزفری تغییر صدا

alisfai بازدید : 106 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

شوخی با چهرها در تصاویر با CoolwareMax Face Off Max 3.4.6.8

توسط CoolwareMax Face Off Max قادر هستید چهره ها را در تصاویر ، بر روی بدن های مختلف قرار دهد و با این کار به شوخی با اشخاص بپردازید. وجود بدن ها و مکان های مختلف در این برنامه ، به شما امکان می دهد چهره مورد نظر خود را در بخش های مختلفی مشاهده کنید. چطور است چهره خود را بر روی جلد یک مجله ببینید؟ CoolwareMax Face Off Max می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند. امیدواریم لذت ببرید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir



http://www.30cd.biz/upload_pic/1346917636.jpg

شما می توانید از هم اکنون نسخه نهایی بازی فوتبال PES 2013 را از سایت فوردانلودز پیش خرید کنید تا همزمان با انتشار نسخه رسمي بازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد و اولین نفر باشید که این بازی به دستش برسد. به محض انتشار نسخه نهایی PES 2013 (چند روز آینده) , بازی را برای شما ارسال خواهیم کرد! DVD های ارسال شده اورجینال نقره ای می باشند!
بالاخره پس از طی یکسال و طبق زمانبدی نسخه ی جدید بازی بسیار محبوب فوتبال رایانه ای با نام PES منتشر گردید.Pro Evolution Soccer نام کامل بازی است که امروزه میان کاربران به شدت محبوب شده و جز دو بازی اصلی شبیه ساز فوتبال محسوب می شود. این محصول دارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابی می باشد

برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید

روش خرید:برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد : 2 دی وی دی / قیمت : 6500 تومان

حجم فایل: 22 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
مرجع: http://4downloads.ir
با فشردن کلید +1 ،این مطلب را در گوگل محبوب کنید
alisfai بازدید : 63 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater HD نسخه SKIDROW برای کامپیوتر

بازی Tony Hawks Pro Skater HD که با نام مختصر THPS شناخته شده است یکی از بازی های محبوب Arcade می باشد که دارای سبک بازی ورزشی اسکیت بورد است و می تواند ساعت ها شما را مشغول نماید . در این بازی شما می بایست تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز انجام دهید و با اسکیت حرکات نمایشی انجام دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . بازی دارای ۷ مرحله و استایل متنوع از بازی های THPS 1 ، ۲ و ۳ می باشد . این نسخه توسط شرکت Robomodo از نو طراحی شده است تا تمام انیمیشن ها و حرکات بازی و پلیر واقعی تر به نظر برسند .

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Microsoft Windows(R) XP, Windows Vista(R) or Windows(R) 7
CPU : Intel(R) Core(TM)2 CPU 6600 @ 2.40GHz (2 CPUs) -or- AMD(R) Athlon(TM) II X2 250
RAM: 2 GB (Vista/Win 7)s
Hard Disk Space: 1.8 GB of free hard drive space
Video Card: 256 MB NVIDIA(R) GeForce(TM) 8600 GTS -or- 256 MB ATI(R) Radeon(TM) HD 3650 -or- equivalent graphic card
DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: DirectX 9.0c-compliant true 16-bit sound card

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir



http://www.30cd.biz/upload_pic/1346917636.jpg

شما می توانید از هم اکنون نسخه نهایی بازی فوتبال PES 2013 را از سایت فوردانلودز پیش خرید کنید تا همزمان با انتشار نسخه رسمي بازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد و اولین نفر باشید که این بازی به دستش برسد. به محض انتشار نسخه نهایی PES 2013 (چند روز آینده) , بازی را برای شما ارسال خواهیم کرد! DVD های ارسال شده اورجینال نقره ای می باشند!
بالاخره پس از طی یکسال و طبق زمانبدی نسخه ی جدید بازی بسیار محبوب فوتبال رایانه ای با نام PES منتشر گردید.Pro Evolution Soccer نام کامل بازی است که امروزه میان کاربران به شدت محبوب شده و جز دو بازی اصلی شبیه ساز فوتبال محسوب می شود. این محصول دارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابی می باشد

برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید

روش خرید:برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد : 2 دی وی دی / قیمت : 6500 تومان

حجم فایل: 1.2 گیگابایت
رمز عبور: ندارد
مرجع: http://4downloads.ir
با فشردن کلید +1 ،این مطلب را در گوگل محبوب کنید
alisfai بازدید : 95 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
پاسخ دهید

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، برای شما کاربران سیستم عامل ویندوز ۷ ، تم جدید و زیبای Black Glass Theme را آماده کرده ایم. امیدواریم با دانلود و استفاده از آن لذت ببرید.



http://www.30cd.biz/upload_pic/1346917636.jpg

شما می توانید از هم اکنون نسخه نهایی بازی فوتبال PES 2013 را از سایت فوردانلودز پیش خرید کنید تا همزمان با انتشار نسخه رسمي بازي،شما هم اين محصول را دريافت مي كنيد و اولین نفر باشید که این بازی به دستش برسد. به محض انتشار نسخه نهایی PES 2013 (چند روز آینده) , بازی را برای شما ارسال خواهیم کرد! DVD های ارسال شده اورجینال نقره ای می باشند!
بالاخره پس از طی یکسال و طبق زمانبدی نسخه ی جدید بازی بسیار محبوب فوتبال رایانه ای با نام PES منتشر گردید.Pro Evolution Soccer نام کامل بازی است که امروزه میان کاربران به شدت محبوب شده و جز دو بازی اصلی شبیه ساز فوتبال محسوب می شود. این محصول دارای گارانتی نصب و پشتیبانی تعویض در صورت خرابی می باشد

برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید

روش خرید:برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد : 2 دی وی دی / قیمت : 6500 تومان

حجم فایل: 56 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
مرجع: http://4downloads.ir
با فشردن کلید +1 ،این مطلب را در گوگل محبوب کنید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 1,151
  • بازدید کلی : 10,710